RankBrain Arama Sonuçlarının Gelişim Evresi

Rank brain, uzun zamandır faaliyette ve Google rankbrain’den asla vazgeçmiyor. Sistem çok yeni olduğundan çoğu Google kullanıcısı arama sonuçlarının alakasızlığı, yetersizliği ve azlığından şikayet ediyordu. Halen de bu şikayetler devam ediyor. Google rankbrain yapay zeka algoritmasıyla aslında tam bir çılgınlık yaptı, buna bir çılgınlık denmesinin sebebiyse arama sonuçlarını tamamıyla baştan aşağıya yenilemesiyle birlikte çoğu indeksi silmesidir. Bundan sonraki süreçte Google neleri hedefliyor ve kullanıcılar neyle, hangi sorunlarla karşılaşacak? Bu soruları herkes merak ediyor. SEO dünyası rankbrain’in doğuşunu SEO‘nun evrimi olarak görüyor.

 

Google’ın yeni arama sistemi ve arama sonuçlarının değişimi:

 

Arama sonuçları baştan aşağıya yenilendi ve Rankbrain’in kriterlerine uyan siteler listelendi:

 

Rankbrain, Google Adwords’e yönelimi artırma projesi mi?

 

Kalıcı SEO süreçleri imkansızlaşıyor mu?

 

Maliyetsiz SEO uygulamalarının etkisi azaldı mı arttı mı?

 

İllegalite içeren SEO işlemlerinin etkisi ve değeri artıyor mu?

 

Kullanıcının doğal yükselmesini sağladığı web siteleri tehlikede mi?

 

Negatif SEO’nun yıkıcı etkisi artarak devam mı ediyor?

 

Lokasyon Bazlı SEO döneminin başladığını söyleyebilir miyiz?

 

Doğal SEO’nun etkisi ve gücü ne durumda?

 

Artık web sitelerinin markalı, markasız sıralamalarda yükselmesinin uzun zaman alacağı söylenebilir mi?

 

Dijital ve Reel’de olmak, pazarlama yapmak şart mı oldu?

Devam edeceğiz.

Yorum Yapabilirsiniz

Onay yazın: